DÍLY Z APPLE PRODUKCE

Už i my neautorizované servisy dokážeme diky přístupu do Apple produkce provést stejné opravy jako ty autorizované (istyle, iwant, aj.) od iPhone řady 12 a výše jsme schopni výměn baterií, Face ID modulů, kamer a displejů včetně konfigurace daného dílu přesně tak jak v autorizaku.
Jak to funguje.

Co potřebujeme k tomu abychom Vám díl objednali? - Sériové číslo zařízení

Jak dlouho budete na díl čekat?- Od objednání cca 5-7 dní

Proč nejsou připraveny skladem přímo v servisu? - Díl je objednán dle SN vašeho zařízení a stranou Apple zadán do systému pro párování dílu, proto je nutné vždy objednat díl na daný typ zařízení.

U jakých modelů je tato volba možná? -Vybrané díly jsou nyní dostupné pouze pro iPhone řady 12 a výše, MacBooky od roku 2020


Výhody oproti autorizovanému servisu:
- Doba opravy je u nás možná při naskladnění dílu doslova na počkaní (v autorizovaném servise počítejte až 10 dní bez zařízení)
- Zařízení není třeba mazat a odhlašovat


V případě zájmu nás kontaktujte a společně zhodnotíme rentabilitu takové opravy, vždy je možné alternativní řešení daného problému 

ALTERNATIVY OPRAV

1. Oprava pomocí originálního dílů z Apple Produkce

Nejdražší ale nejlepší varianta opravy. Náhradní díly jako displeje, baterie a Face ID přímo z oficiální distribuce Apple přímo na vaše zařízení dle Sériového čísla přesně tak jako v autorizovaných servisech (iStyle, iWant, aj.) . 

Ačkoliv se jedná o nejdražší možnost, zákazníci jsou ujištěni o použití výhradně originálních dílů. Tato možnost však může být cenově nevýhodná, zejména pokud hodnota náhradního dílu přesahuje 3/4 hodnoty zařízení, jedná se především o displeje OLED.

2. Originální náhradní díly z jiné distribuce

I když se jedná o originální díl nejedná se o díly přímo z Apple produkce, především se jedná o repasované originální díly nebo zánovní díly z Apple zařízení, které jsou mezi zákazníky opravdu oblíbené díky přijatelnější ceně než z oficiální produkce.

3. Druhovýroba

Tyto náhradní díly nevyrábí přímo společnost Apple, ale jsou produkovány třetími stranami. Přestože se jejich kvalita může lišit od originálu, nabízejí výhodnou alternativu pro majitele starších modelů zařízení, kde je cena druhovýrobního dílu výrazně přívětivější. Výběrem kvalitních druhovýrobních dílů, které využívají stejnou technologii jako ty původní lze zachovat 100% funkčnost a ušetřit tak zákazníkovi spoustu peněz, je důležité ale zmínit kde a za jakých okolností se mohou tyto díly použít, zkrátka se musí šetřit na správných místech.

VÝMĚNA BATERIE U IPHONE XS A NOVĚJŠÍCH

V našem servisu provádíme tři varianty výměny baterie:

A) Výměna baterie z Apple produkce (od iPhone 12 a novější)

Nejdražší ale nejlepší varianta výměny. Baterie přímo z oficiální distribuce Apple na vaše zařízení dle sériového čísla přesně tak jako v autorizovaných servisech (iStyle, iWant, aj.) . Ačkoliv se jedná o nejdražší možnost výměny baterie, zákazníci jsou ujištěni o použití výhradně originálního dílu včetně kalibrace a spárování baterie přes Apple podporu, telefon zobrazuje v servisní historii "Originální díl Apple". Doba výměny 60 minut po naskladnění baterie přímo pro Váš iPhone dílu (5-7 dní)

B) Výměna baterie s autorizací

Pro tuto variantu je nutné přepájet elektroniku z původní baterie na nový článek. Z toho důvodu je oprava časově náročnější než při výměně bez autorizace. Oprava tedy zabere dvě až tři hodiny a poté již bude kondice baterie znovu 100% a telefon nebude zobrazovat žádné informace o výměně baterie. Pokud jste již nainstalovali verzi iOS 17.4 je důležité, aby jste telefon před výměnou odhlásili z iCloud účtu a telefon na výměnu dodali v továrním nastavení, jinak není možná kalibrace kondice.

C) Výměna baterie bez autorizace

Obvykle trvá zhruba 45 minut (záleží na konkrétním modelu) a vyjde levněji. Dojde při ní k výměně celé baterie včetně její elektroniky, díky čemu ji můžeme provést na počkání. Po výměně baterie se v informacích o servisním stavu na vašem zařízení zobrazí "Servis" a zpráva o nutnosti nechat telefon zkontrolovat autorizovaným servisem. Dále již nebude možné najít v nastavení kondici baterie, stav nabití baterie zůstane nadále funkční. Na funkčnost zařízení nebo jeho výdrž to však nemá vliv.

Proč se hláška zobrazuje?

Protože Apple implementoval systém, který po každé výměně baterie mimo autorizovaný servis aktivuje upozornění v nastavení zařízení. Tento krok byl učiněn s cílem motivovat majitele Apple zařízení, aby pro opravy využívali primárně autorizované servisy Apple. Tyto servisy však často účtují vyšší ceny než neautorizované servisy, a navíc u starších modelů zařízení může být oprava v autorizovaném servisu z ekonomického hlediska nevýhodná. Přestože náš servis používá kvalitní díly pro výměnu baterie, tento systém spustí hlášku, aby upozornil uživatele na neautorizovanou opravu, i když baterie i telefon fungují bez problémů.


VÝMĚNA DISPLEJE U IPHONE

Trh s náhradními díly je plný různých typů a jakostí náhradních displejů. Zvláště od vydání iPhonů s OLED displeji je to složitější než kdy předtím. V tomto článku jsme se proto rozhodli stručně popsat, jaký je mezi hlavními typy rozdíl a které jsou vhodné právě pro Vás. Konkrétně budeme řešit problematiku iPhone X a novějších modelů s OLED panely (Kromě SE 2020, SE2022, XR a 11. Ty mají LCD.).

ORIGINÁL Z APPLE PRODUKCE *doporučujeme u iPhone 13 a vyšší

Originální displej přímo z Apple produkce včetně přístupu k podpoře a potřebných kalibrací. Nevýhodou této varianty je, že opravy nelze provést okamžitě prostřednictvím přímé výměny dílů. Místo toho je nutné specifický díl objednat podle sériového čísla a čekat na doručení, což může trvá 5-7 dní. Cena za tyto displeje je srovnatelná s cenami oprav prováděných v autorizovaných servisech, což se ve většině případů u starších zařízení nevyplatí.

+ Nový originální displej.

+ Oficiální kalibrace od Apple (není nutné programovat displej, nepíše žádné nežádoucí hlášky).

- Cena

- Doba dodání

ORIGINAL (refurbished) *doporučujeme

V tomto případě je důležité slovo "repasované". Jedná se o nejlepší variantu náhradního dílu pro výměnu displeje. Zachovají se původní pozorovací úhly, barvy i citlivost dotyku.

+ Stejné vlastnosti jako původní díl (barvy, pozorovací úhly, dotyk).

+ Kvalita zpracování dílu.

- Vyšší pořizovací cena.

PREMIUM (soft oled) *doporučujeme

Po repasovaných originálech je to nejlepší volba. Většina Soft OLED displejů navíc podporuje funkci True Tone. Podáním barev a citlivostí dotyku jsou jako jediné srovnatelné s originálními díly. Výrazně nižší pořizovací cena je lehce vykoupena o něco horšími pozorovacími úhly. Rozdíl je ovšem malý, projevuje se hlavně na bílém pozadí. Displeje jsou při pohledu šikmo stále čitelné, bývají jen trochu "namodralé".

+ Nejlepší poměr cena / výkon.

+ Možnost zachování True Tone.

- Podání barev je srovnatelné, nikoliv však stejné jako u originálního displeje.

- O něco horší pozorovací úhly.

STANDARD (incell)

Ideální volba na starší zařízení, kde se již nevyplatí investovat do dražšího displeje nebo pro nenáročné uživatele. Horší kvalita oproti předchozím modelům je již výrazná z důvodu použití jiné technologie (LCD oproti OLED). Incell displeje mají horší pozorovací úhly, kvalitu zpracování a často mají silnější rámeček z důvodu odlišné technologie a ze zařízení vyčnívají.

+ Velmi nízká cena oproti originálnímu nebo soft oled displeji.

+ U většiny incell displejů je jednodušší možnost přenosu původního čipu díky předem nakuličkovanému flex kabelu.

- Podání barev je výrazně horší.

- Pozorovací úhly jsou výrazně horší.

Navštivte nás

Hrušovanská 54, Hrabětice 671 68

Zavolejte nám
+420 728 340 951

E-mail: itreg@email.cz

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!